Sponsorsamarbeid

Ønsker du en arena med unike assosiasjoner og opplevelser som åpner opp nye målgrupper og nettverk? Ser du etter muligheten for å kombinere kreativitet, kunst i verdensklasse og samfunnsansvar med en god investering?

MUNCH forvalter arven etter Edvard Munch, en av verdens mest berømte kunstnere, som berører og begeistrer mennesker over hele verden. I det nye museet vil du kunne oppleve mer av Edvard Munch enn noen gang før – på helt nye måter. MUNCH har et attraktivt program som inkluderer internasjonale kunstnere og samtidskunst, et variert arrangementsprogram med konserter, klubbkonsept, performance, film, art-talks og digitale kunstopplevelser, samt forskningssenter for Edvard Munch.

Gjennom MUNCH vil merkevaren din assosieres med en fremtredende aktør som tiltrekker seg et sofistikert publikum både lokalt og globalt, og som er opptatt av kunst, kreativitet, og design. Våre partnere får bred synlighet gjennom vår omfattende markedsføring og PR, samt mulighet for unike skreddersydde løsninger tilpasset prioriteringer og målgruppe.

Som vår partner får du

• Eksklusiv tilgang til utstillinger og arrangementer på MUNCH
  • Effektiv og verdifull merkevarebygging
  • Unike og skreddersydde aktiviteter for kunder eller ansatte
  • En plattform for dialog med opinionsdannere og bransjeledere
  • Tilgang til relevante målgrupper
  • Unik tilgang til internasjonale nettverk

Vi ønsker å takke alle våre viktige sponsorer og støttespillere som gjennom sine bidrag allerede er med på å skape et solid fundament for vårt arbeid med å forvalte og formidle arven etter Edvard Munch.

Kontakt

For en prat om hvilke partnerskap vi kan bygge sammen, vennligst ta kontakt: sponsor@munchmuseet.no