Ofte stilte spørsmål

• Kan jeg kjøpe inngangsbilletter på museet?
    Ja, men vi kan ikke garantere plass og til tider kan det være lang kø.
  • Kan jeg ta med barnevogn inn i utstillingene?
    Nei, dessverre kan ikke barnevogner medbringes inn i utstillingssalene av sikkerhetsmessige årsaker. Se også: 5 tips til besøk med barn
  • Har du ikke mottatt bekreftelse på epost?
    Sjekk om du kan ha bestilt billetter på en annen epostadresse, og sjekk også søppelfilteret i din epostleser.
  • Hva gjør jeg hvis jeg har kjøpt en billett jeg ikke kan bruke?
    Inngangsbilletter er ikke refunderbare.
  • Har du blitt trukket to ganger for dine billetter?
    Hvis det skjer en duplikat ved din bestilling, skal den ene bli refundert raskt. Hvis dette ikke skjer innen 1-3 dager, ta kontakt med info@munchmuseet.no. Husk å legge ved relevante opplysninger slik at vi kan hjelpe deg best mulig.
  • Jeg blir forsinket til gitt tidsluke, kommer jeg inn?
    Vi oppfordrer alle våre besøkende til å komme så presist som mulig med hensyn til kapasitet. Med forhåndsbestilt billett er du garantert inngang på oppgitt tidspunkt. Dersom du ankommer for sent har vi alltid verter som vil hjelpe deg med innslipp ved første mulige anledning.

• Hvor lenge kan jeg bli på museet med min billett?
    Du er velkommen til å bli i utstillingene så lenge du ønsker.

• Kan jeg gå inn igjen i utstillingene på samme billett dersom jeg har valgt å gå ut av utstillingsområdet, for eksempel for lunsj?
    Med tanke på begrenset kapasitet per tidsluke kan vi ikke garantere plass dersom du velger å forlate utstillingsområdet.

Nyttige lenker

Generell besøksinfo

Åpningstider

Tilgjengelighet