Ofte stilte spørsmål om medlemskap
Noe du lurer på i forbindelse med ditt medlemskap eller kjøp av medlemskap som gave?
Her finner du spørsmål og svar om:
- Personlig medlemskap
- Kjøp av medlemskap i gave
- Aktivering av gavemedlemskap
- Medlemskort
- Medlemskonto
-
Hvordan kjøper jeg et medlemskap?
-
Hva mottar jeg etter at jeg har kjøpt medlemskap til meg selv?
-
Jeg mottok ikke noen e-poster etter kjøpet/registreringen, hvor finner jeg disse?
-
Hvordan kan jeg endre informasjonen registrert på min konto?
-
Hva mottar jeg etter at jeg har kjøpt både personlig medlemskap og gavemedlemskap?
Personlig medlemskap
-
Hvordan kjøper jeg et gavemedlemskap?
-
Må jeg vite hvem jeg skal gi medlemskapet til?
-
Hva mottar jeg etter at jeg har kjøpt et medlemskap i gave?
-
Hva er gave-PDF og hva gjør jeg med den?
-
Jeg har ikke mottatt gave-PDF eller mangler en gave-PDF. Hva gjør jeg?
-
Hvordan skriver jeg ut gave-PDF fra nettleser?
-
Jeg har kjøpt medlemskap til noen andre, men mottok velkomstmail til meg selv. Hva har hendt?
-
Jeg har kjøpt et gavemedlemskap, men jeg aktiverte medlemskapet før jeg ga det bort. Hva gjør jeg da?
Kjøp av medlemskap i gave
-
Jeg har mottatt en gave-PDF. Hvordan aktiverer jeg mitt medlemskap og hva skjer da?
-
Jeg er usikker på om aktiveringen fungerte. Hvordan vet jeg om det var vellykket?
-
Jeg har mottatt koden (TTMXXXXXXXXX) for å aktivere medlemskapet. Hvordan aktiverer jeg medlemskapet mitt?
-
Fra og med når er gavemedlemskapet gyldig?
-
Hvor lenge er medlemskapet gyldig?
-
Jeg har ikke mottatt velkomstbrevet etter aktiveringen, hva gjør jeg?
-
Jeg har oppdaget at jeg registrerte feil informasjon da jeg opprettet kontoen min. Hvordan endrer jeg dette?
-
Koden min virker ikke og jeg får melding om at det er «unvalid». Hva gjør jeg da?
Aktivering av medlemskap
-
Hva slags medlemskort får jeg?
-
Hva skal jeg med medlemskortet?
-
Når får jeg kort for det nye museet i Bjørvika?
Medlemskort
Kontaktinformasjon
Dersom du har spørsmål, ta kontakt med medlem@munchmuseet.no