Oslo Pride på MUNCH: Festivity Amour – Karmaklubb* & friends Dag 2 klubbkveld

Festivity Amour er en todagers queer-festival, som markerer den offisielle åpningen av Oslo Pride 2022.

Arrangement

Festsal

Foto: Anna Alvarez

Pris: 150 kr
Aldersgrense: 18 år

I løpet av Festivity Amour vil samtaler, performance, drag-show, kunst, vogueing og DJ-sett stå på programmet. Hele museet fylles når Karmaklubb* inntar MUNCH i to dager. Arrangementet er en del av Karmaklubb* sitt pågående prosjekt «Queering the Museum» – som undersøker flere kunstinstitusjoner i Norge med et skeivt blikk.

Lørdag kveld er det duket for en spektakulær klubbkveld i Festsalen, med drag, burlesque og vogueing.

20:30 Dørene åpner
20:30 SYNK (DJ)
20:45 Karmaklubb*, MUNCH og Oslo Pride ønsker velkommen
21:15 Captain Cassie Brødskive & Crew (Drag), Phoenix D’vine, Salty og Knockout Noire (Burlesque/hybrid)
22:15 Kiki House of Meraki & Oslo Ballroom Community: Father Diesel Meraki, Iris 007, Johnny Meraki og Sergio Valentino
22:30 SYNK (DJ-sett)
23:45 MARICAS presents JOVENDALAPERLA (DJ-sett)
01:30 Carlo & Selma (DJ-sett)
*Tidene kan avvike og det kan forekomme endringer i programmet. Det vil bli overraskelser!

Se hele programmet for festivalen her

Karmaklubb* er et nomadisk skeivt klubbkonsept og sted for møter. Ved siden av klubbkvelder består programmet av blant annet panelsamtaler og kunstnerpresentasjoner i serien «thought and pleasure», kuratoriske prosjekter, filmvisninger, konserter, performance, drag, vinsmakinger og andre gastronomiske herligheter.

Festivalen er støttet av MUNCH, Utenriksdepartementet og den norske ambassaden i Madrid. Fredagsprogrammet er laget i samarbeid med Skeiv Verden. Festivalen arrangeres som en del av Oslo Pride.