MUNCH UNG: SAMTALE BAK SCENEN

Arrangement

Festsal

Foto: Anders Skjetnemark

Hva skjer bak scenen i musikkbransjen? Helt sikkert mye du vil vite, og kanskje: ikke vite. Vi har invitert to utøvere som selv er artister, men som også har hjulpet andre gjennom å være produsent og manager. Hvordan skal en skrive og produsere musikk for å bli den neste Arif, eller Unge Ferrari? Vi lover ikke at vi har hele oppskriften, men vi skal sørge for få i gang en samtale om hva som skjer bak kulissene når en artist skapes.

Til denne samtalen har vi invitert Thomas Jones (aka JNS) og Yunus Daar. Jones har flere album bak seg med noen av Norges Største artister på den urbane scenen, og har i tillegg produsert og laget musikk for en rekke artister; Unge Ferrari, Onkl P, Isah, Britz og k-pop artisten TAEMIN Yunus Daar har siden 2015 jobbet kreativt for management byrået og plateselskapet Nora Collective. Han er manager og produsent – og ble i 2019 plukket ut som en av «Nordic Music Biz Top 20 under 30» på grunn av sin innsats for den norske musikkbransjen.

Dette er en del av UNG-programmet vårt, et gratis kunst- og kulturtilbud for ungdommer mellom 14 – 19 år.

Gratis og åpnet for alle, førstemann til mølla!

Yunus Daar