UNG vinterferieverksted Dans

I vinterferien arrangerer vi et verksted for deg som vil prøve å designe og produsere kostymer, og for deg som er interessert i dans.
Fra UNG SCENE november 2022

Arrangement

Toppsal

Bilde: Fra UNG SCENE november 2022. Foto: Nicklas Andreas Persson © Munchmuseet x YLTV

Oppmøte i lobby
Alder: 14-19 år

Bli med og dans! I dette verkstedet får du være med på å bygge opp din egen koreografi, og øve deg på å lage en egen improvisert dansestil.

I dette verkstedet skal dans utforskes på alle nivåer. Fra improvisert freestyle – til teknikker som allerede er godt etablert innenfor ulike dansestiler.  Verkstedet holdes av pedagoger fra Subsdans dansestudio. De er opptatt av kvalitet, felleskap og originalitet, men kanskje først og fremst: danseglede. De fokuserer på å lære bort grunntrinn og teknikk. Samtidig snakker de om hvor de ulike dansestilene har sitt kulturelle opphav, og hvordan du kan finne din helt egen dansestil.