Omvisning i Munchs hage og atelier på Ekely

Velkommen til en gratis omvisning i Edvard Munchs hage og atelier på Ekely.
 Edvard Munch: Edvard Munch i friluftsatelieret på Ekely, 1933. Foto © Munchmuseet

Hver søndag fra 16. august til 20. september inviterer MUNCH til omvisning i Edvard Munchs hage og atelier på Ekely. Omvisningen tar for seg Munchs tid på Ekely og kunsten som ble skapt der.

Omvisningen vil holdes på norsk.

Omvisningen er gratis, men på grunn av begrenset kapasitet og av smittevernhensyn må man reservere plass på forhånd.

Med deg på omvisning her

Sted: Ekely, Jarlsborgveien 14
Oppmøte: På parkeringsplassen utenfor atelieret på Ekely

De aktuelle søndagene avholdes også et familiearrangement med diverse kunstneriske aktiviteter for barn og voksne i og rundt Edvard Munchs atelier på Ekely.

Smittevern:

• Arrangementet har begrenset kapasitet for å sikre spredning av besøkende og god flyt.
  • Deltakerne oppfordres til å begrense berøring av flater som ikke kan rengjøres, som trær og utebenker.
  • Det vil bli satt ut antibac til de besøkendes benyttelse. Det vil også bli gjort ekstra renhold der vi ser at det er behov.
  • Vi oppfordrer våre besøkende til å følge generelle smittevernråd, hold én meters avstand og sørg for god håndhygiene. Desinfeksjonsmidler vil være lett tilgjengelig.
  • Vi minner om at syke personer skal holde seg hjemme. Hvis du opplever symptomer under besøket ditt hos oss, skal du forlate arrangementet umiddelbart.