Omformer (live) & Lara Palmer

Utstyrt med synthesizere og annen elektronikk opptrer den Oslo-baserte duoen Omformer med et live-set i toppsalen på MUNCH. Lara Palmer bidrar også med sin eksperimentelle og drømmende musikk.

Arrangement

Toppsal

Kvelden byr på en reise inn i Omformer sitt kosmiske musikalske landskap. Med dype røtter i Oslos undergrunn, lager duoen musikk som spenner fra ambient til IDM – «intelligent dance music».

Omformer er en duo bestående av Filip Storsveen og Mikkel Haraldstad, også kjent som Oprofessionell og Mikkel Rev. De er begge en sentral del av det Oslo-baserte kollektivet UTE. Musikalsk er de like komfortable med å lage drømmende ambient musikk, som de er med eskapistisk klubbmusikk.

Lara Palmers musikk beveger seg et sted mellom eksperimentelle og drømmende atmosfærer, mørke, hypnotiske grooves og rett fram techno. De siste årene har hun spilt på klubber i Norge og Tyskland, der hun debuterte på Tresor like før pandemien. Lara er også skribent og resident DJ for den oslobaserte technoplattformen Monument.