Late Night på MUNCH Sommerfest

Gratisfest med det beste av Edvard Munchs kunst, DJ og live performance.
Fra Late Night på MUNCH

Arrangement

MUNCH

Foto: Kilian Munch © Munchmuseet

Aldersgrense 18 år

20:00 Dørene åpner
20:00-22:30 DJ Hubbabubbaklubb
22:30 Utstillingene stenger
22:30-23:30 Johnny Jewel live
Etterfest på Jaeger (aldersgrense: 20)

Det vil legges ut et begrenset antall ekstra billetter i døra 9 juni kl. 22:00.

Velkommen til Late Night på MUNCH, med DJ, bar og alle utstillinger åpne frem til 22:30. Festen holdes gående til 23:30 og fortsetter på klubben Jaeger resten av natten, hvor det er gratis inngang ved fremvisning av denne billetten (begrenset med plasser).

Om Johnny Jewel:  En multimedia solofremførelse av filmmusikk. Spiller hans ikoniske partitur for Drive, Twin Peaks, Bronson, Lost River og mer. Han bruker synthesizere og samplere for å lage en fargerik vegg av lyd og melodi. Det er et 60-minutters kaleidoskop-drømmerom med improvisasjon som visker ut omgivelsesdistraksjon med beatdrevet musikk

Om DJ Hubbabubbaklubb:  Norges ondskapsfulle pop- og house-misantroper Hubbabubbaklubb er et band, et festkonsept og et DJ-kollektiv. De er en vennegjeng som begynte å eksperimentere med musikk og bruke instrumenter og plater som våpen, de er beryktet for uhyggelige musikalske aktiviteter da de hemmer karakterene fra musikken deres på scenen og i båsen. Siden de ga ut sin godt mottatte 2013-singel Mopedbart, har de vært en favoritt obskur referanse for DJ-er med en balearisk natur som Bill Brewster. Etter noen få singler ga de endelig ut sin etterlengtede debut-LP i 2018, Drømmen Drømmerne Drømmer, etterfulgt av remix-albumet med samme navn som etablerte Hubbabubbaklubb som en nasjonal skatt.