Sharing is Caring? Debatt om kultursektorens digitale dilemmaer

Bli med på en debatt om den digitale innflytelsen på kunstfeltet, med deltagere fra ledende internasjonale institusjoner.

MUNCH har vært partner med Frankfurt Bokmesse i fire år. Verdens største bokmesse tilbyr mer enn bøker, forfattere og publikasjonsrettigheter. THE ARTS+ er messens egen festival, hvor det digitale og teknologi møter kunst- og kulturfeltet.

Vi har invitert et spennende panel til å diskutere de mest presserende temaene knyttet til kulturfeltets forhold til det digitale, som for eksempel: Hvordan lever vi opp til de (digitale) utfordringene forårsaket av Covid-19? Hva er kunstnerens rolle i en tid der tilstedeværelse i kjappe sosiale medier stadig har blitt viktigere? Og på hvilken måte utfordrer og forandrer online-kulturen måten kunstinstitusjoner jobber på?

Deltakere:  Leah Dickerman (Director of Editorial and Content Strategy, MoMA), Hrag Vartanian (Editor-in-chief, Co-founder, Hyperallergic), Maryam Jafri (billedkunstner)

Debatten er moderert av Nikita Mathias, senior konseptutvikler, MUNCH.